Mapy
MAPY
Fotogalerie
FOTOGALERIE
Online Rezervace
ONLINE REZERVACE
Dotazy občanů
DOTAZY OBČANŮ

Rekonstrukce náměstí

Starosta jednal ohledně náměstí 28. října na Ministerstvu financí ČR

2.4.2015  |  Za článek zodpovídá: Redakce  |  Připojené soubory: 1

Dokladem toho, že vedení města dělá maximum pro „Humanizaci a revitalizaci centra Orlové-Lutyně“, tedy pro to, abychom se konečně dočkali nového centra města s pěkným náměstím, svědčí i řada jednání starosty města Ing. Tomáše Kuči na ministerstvu v Praze. Jedno z posledních jednání proběhlo 26.března a v příloze najdete i zápis... více informací

Místopředseda vlády a ministr financí k novému náměstí

2.4.2015  |  Za článek zodpovídá: Redakce  |  Připojené soubory: 1

Poslanec Parlamentu České republiky a zastupitel města Orlové Ing. Josef HÁJEK informuje veřejnost o svých aktivitách, týkajících se problematiky rekonstrukce náměstí. V příloze najdete  vyjádření Ministerstva financí ČR, které obdržel 19. března, a to na základě svého dopisu ministru financí z ledna t.r. „Z následného  jednání... více informací

Smlouvu o přijetí úvěru městem Orlová schválili minulou středu na svém zasedání orlovští zastupitelé. Úvěr má být použit na výstavbu polyfunkčního domu „A“ nad podzemním parkovištěm v Orlové-Lutyni, které je financováno z prostředků meziresortní komise a je součástí projektu Humanizace a revitalizace centra města. Zastupitelé v ... více informací


Strana: 1 2 3 4 5





Partner projektu:
Moravskoslezský kraj

Poštovní adresa

Městský úřad Orlová
Osvobození 796
Orlová - Lutyně
735 14

Datová schránka:
ID: r7qbskc

Identifikační údaje:
IČ: 00297577
DIČ: CZ00297577

Rychlý kontakt

Elektronická podatelna:
posta@muor.cz

Telefon:
+420 596 581 111

Fax:
+420 596 581 123

Změna úředních hodin od 25.5.2020

Všechny budovy úřadu:

Pondělí, Středa: 8:00-11:30 a 12:30-17:00
Čtvrtek: 8:00-11:30 a 12:30-13:30
Úterý, Pátek: pouze na objednání

Pokladna:

Pondělí, Středa: 9:00-11:30 a 12:30-16:00
Úterý, Čtvrtek, Pátek: 9:00-11:30 a 12:30-13:30

Prosíme občany, aby před příchodem na úřad nadále využívali systému objednání (telefon, e-mail, objednávkový systém na webu města) či upřednostnili, pokud je to možné, písemný, elektronický (e-mail, datová schránka) nebo telefonní kontakt před kontaktem osobním.



Czechpoint:

Pondělí, Středa: 8:00-11:30 a 12:30-17:00
Čtvrtek: 8:00-11:30 a 12:30-13:30
Úterý, Pátek: pouze na objednání

Podatelna:

Pondělí, Středa: 8:00-11:30 a 12:30-17:00
Úterý, Čtvrtek, Pátek 8:00-11:30 a 12:30-13:30

Vstup do hlavní budovy bude možný pouze vchodem z ulice Osvobození.