Mapy
MAPY
Fotogalerie
FOTOGALERIE
Online Rezervace
ONLINE REZERVACE
Dotazy občanů
DOTAZY OBČANŮ

AKTUÁLNĚ K NÁMĚSTÍ

Prvního dubna byla závěrečným kontrolním dnem definitivně ukončena a převzata nedokončená stavba náměstí. Definované vady byly odstraněny a závazky byly vyrovnány.  V rámci ukončené smlouvy bylo proinvestováno Ministerstvem financí  41 mil. Kč a městem Orlová 5 mil. Kč.
Město Orlová připravilo aktualizovanou projektovou dokumentaci pro nové výběrové řízení a orgány města v pondělí 29. dubna schválily dokumenty nezbytné pro nové vyhlášení veřejné zakázky za téměř 277 mil. korun. 

„Všechny podklady byly do konce dubna  zaslány Ministerstvu financí a Ministerstvu průmyslu a obchodu, které akci zařadily do priorit a čekají na  podklady. Vzhledem k nárůstu cen zastupitelstvo města zároveň muselo schválit navýšení rozpočtu města  o chybějících 23,5 mil. Kč.  K dnešnímu dni město Orlová již na projektovou přípravu, realizaci, dozory, posudky a archeology utratilo celkem 22 mil. Kč. Nová cena díla bude známa až po ukončení výběrového řízení, které by mělo proběhnout v letošním roce. Zahájení stavebních prací se předpokládá na jaře příštího roku a délka stavebních prací je stanovena na 18 měsíců,“ upřesnila vedoucí odboru rozvoje a investic města Orlové Ing. Martina Szotkowská.

Upozorňujeme, že fotografie je pouze ilustrační a rozhodně není aktuální. Zveřejňujeme dosud neznámý letecký záběr ze zahájení stavby.


Zpět na výpis









Partner projektu:
Moravskoslezský kraj

Poštovní adresa

Městský úřad Orlová
Osvobození 796
Orlová - Lutyně
735 14

Datová schránka:
ID: r7qbskc

Identifikační údaje:
IČ: 00297577
DIČ: CZ00297577

Rychlý kontakt

Elektronická podatelna:
posta@muor.cz

Telefon:
+420 596 581 111

Fax:
+420 596 581 123

Změna úředních hodin od 25.5.2020

Všechny budovy úřadu:

Pondělí, Středa: 8:00-11:30 a 12:30-17:00
Čtvrtek: 8:00-11:30 a 12:30-13:30
Úterý, Pátek: pouze na objednání

Pokladna:

Pondělí, Středa: 9:00-11:30 a 12:30-16:00
Úterý, Čtvrtek, Pátek: 9:00-11:30 a 12:30-13:30

Prosíme občany, aby před příchodem na úřad nadále využívali systému objednání (telefon, e-mail, objednávkový systém na webu města) či upřednostnili, pokud je to možné, písemný, elektronický (e-mail, datová schránka) nebo telefonní kontakt před kontaktem osobním.



Czechpoint:

Pondělí, Středa: 8:00-11:30 a 12:30-17:00
Čtvrtek: 8:00-11:30 a 12:30-13:30
Úterý, Pátek: pouze na objednání

Podatelna:

Pondělí, Středa: 8:00-11:30 a 12:30-17:00
Úterý, Čtvrtek, Pátek 8:00-11:30 a 12:30-13:30

Vstup do hlavní budovy bude možný pouze vchodem z ulice Osvobození.