Havarijní linka RPG Byty s. r. o.

Společnost RPG Byty, s.r.o. zavádí v rámci dalšího zkvalitňování svých služeb nájemníkům nonstop provoz Havarijní linky.

 

Tuto linku provozuje od července roku 2007 společnost RPG Služby, s.r.o. patřící rovněž do skupiny RPG Real Estate. Hlavním účelem zřízení této linky bylo usnadnění života nájemníkům, kteří potřebují nahlásit havarijní stav nebo vážnou poruchu ve svém bytě.

 

Dříve museli nájemníci volat na různá telefonní čísla jednotlivých dispečinků podle druhu závady, poruchy či havárie. Od zprovoznění Havarijní linky jim stačí pouze jedno telefonní číslo 840 11 33 44. Doposud bylo možno na toto číslo volat mimo pracovní dobu Klientských center společnosti RPG Byty a o víkendech nonstop. V zájmu dalšího zkvalitňování služeb nájemníkům je od začátku března 2008 Havarijní linka v provozu nepřetržitě 7 dní v týdnu. Operátoři této linky jsou připraveni přijmout jakékoli hlášení poruchy, závady či havárie a zajistit vyřešení vzniklé situace.

 

Běžné dotazy týkající se bydlení v bytech společnosti RPG Byty mohou nájemníci i nadále adresovat na Zákaznickou linku 840 293 546 (neboli 840 BYDLIM) v pracovních dnech od 8 do 17 hodin, popř. e-mailem na adresu info@rpgbyty.cz.


Datum zveřejnění/aktualizace: 10.4.2008

Zpět na výpis