UPOZORNĚNÍ NA ZMĚNU V ÚHRADÁCH U POPLATKŮ ZA ODPAD A ZE PSŮ

K 1. 1. 2021 se ruší tisk a roznos složenek za komunální odpad a psy. Důvodem jsou velké náklady spojené s touto možností úhrady a také skutečnost, že ne všechny složenky se dostaly do rukou svých adresátů, byť jim prokazatelně byly odeslány.

Způsob úhrady je možný prostřednictvím SIPO, hotově či platební kartou na pokladně Městského úřadu Orlová a převodem z bankovního účtu. Platební údaje, kterými se rozumí číslo účtu a variabilní symbol, jsou po celou dobu poplatkové povinnosti poplatníka neměnné.

Občané, kteří si chtějí zřídit platbu prostřednictvím SIPO (zřizuje Česká pošta), nahlásí spojovací číslo u kontaktních pracovníků právního odboru městského úřadu (viz tabulka níže). Občanů, kteří poplatky hradí již nyní prostřednictvím SIPO, se toto upozornění netýká.

Občané, kteří doposud měli nastavenou úhradu složenkami, mohou použít platební údaje ze složenek z předchozích let. Nemáte-li k dispozici tyto údaje, lze je získat na právním odboru městského úřadu:

Bc. Dominika Buchtová:

dominika.buchtova@muor.cz

tel. 596 581 217

Bc. Tereza Mišíková:

tereza.misikova@muor.cz

tel. 596 581 146

Bc. Simona Haroková:

simona.harokova@muor.cz

tel. 596 581 150

Kateřina Matyášová:

katerina.matyasova@muor.cz

tel. 596 581 371

Ing. Jaroslava Buchtová:

jaroslava.buchtova@muor.cz

tel. 596 581 218

Zájemci o úhradu poplatku ze psů prostřednictvím SIPO nahlásí spojové číslo kontaktním pracovníkům na právním odboru Městského úřadu Orlová nejpozději do 28. února 2021.

Splatnost obou poplatků je do 31. května daného kalendářního roku. V případě nejasností se neváhejte obrátit na uvedené osoby.


Datum zveřejnění/aktualizace: 2.12.2020

Zpět na výpis