Mapy
MAPY
Fotogalerie
FOTOGALERIE
Online Rezervace
ONLINE REZERVACE
Dotazy občanů
DOTAZY OBČANŮ

HLÍDÁNÍ DĚTÍ LIDEM V PRVNÍ LINII

Pracovníci DDM Orlová, Klubu Spirála a MC Bejbáček se zapojili do hlídání dětí pracovníků Integrovaného záchranného systému, zdravotních sester, státní i městské policie. Toto hlídání probíhá v pracovní dny vždy od 6 do 15 hodin.
Od konce března mohou své děti přivádět i prodavačky, zaměstnanci Elektrárny Dětmarovice a OKD. Tedy ti, bez nichž by naše společnost nemohla v tomto krizovém období fungovat, a nemají zajištěné hlídání.
„Hrajeme s dětmi různé hry, soutěžíme, děti malují, tvoří, a když je pěkné počasí, tak využívají naší zahrady. Je jim tady fajn a nic jim nechybí. Máme tady děti od zdravotní sestry, sociální pracovnice, policistů, tedy skutečně lidí, kteří v této kritické době slouží veřejnosti," vysvětluje ředitelka DDM Mgr. Jana Šertlerová. Je ale nezbytné, aby rodiče své děti nahlásili minimálně den předem.
Připomínáme, že děti musí mít vlastní roušku, přezůvky a svačinu. Pitný režim je zajištěn. K dispozici je i mikrovlnná trouba. Se zajímavou nabídkou přišel v minulých dnech hotel Garni. Nabídl dodávku polévek zdarma a menu za výhodnou cenu 50 Kč.
Více informací – Mgr. Jana Šertlerová, DDM Orlová, 731 479 177, jana.sertlerova@ddm-orlova.cz
PODĚKOVÁNÍ SI ZASLOUŽÍ NEJEN LIDÉ V PRVNÍ LINII, ALE I KOLEKTIV ZAMĚSTNANCŮ DDM V ČELE S ŘEDITELKOU JANOU ŠERTLEROVOU❤️


Zpět na výpis








Partner projektu:
Moravskoslezský kraj

Poštovní adresa

Městský úřad Orlová
Osvobození 796
Orlová - Lutyně
735 14

Datová schránka:
ID: r7qbskc

Identifikační údaje:
IČ: 00297577
DIČ: CZ00297577

Rychlý kontakt

Elektronická podatelna:
posta@muor.cz

Telefon:
+420 596 581 111

Fax:
+420 596 581 123

Změna úředních hodin od 25.5.2020

Všechny budovy úřadu:

Pondělí, Středa: 8:00-11:30 a 12:30-17:00
Čtvrtek: 8:00-11:30 a 12:30-13:30
Úterý, Pátek: pouze na objednání

Pokladna:

Pondělí, Středa: 9:00-11:30 a 12:30-16:00
Úterý, Čtvrtek, Pátek: 9:00-11:30 a 12:30-13:30

Prosíme občany, aby před příchodem na úřad nadále využívali systému objednání (telefon, e-mail, objednávkový systém na webu města) či upřednostnili, pokud je to možné, písemný, elektronický (e-mail, datová schránka) nebo telefonní kontakt před kontaktem osobním.



Czechpoint:

Pondělí, Středa: 8:00-11:30 a 12:30-17:00
Čtvrtek: 8:00-11:30 a 12:30-13:30
Úterý, Pátek: pouze na objednání

Podatelna:

Pondělí, Středa: 8:00-11:30 a 12:30-17:00
Úterý, Čtvrtek, Pátek 8:00-11:30 a 12:30-13:30

Vstup do hlavní budovy bude možný pouze vchodem z ulice Osvobození.