ORGANIZAČNÍ ZMĚNY NA MĚSTSKÉM ÚŘADĚ V ORLOVÉ

Dne 10. června rozhodla Rada města Orlová o organizačních změnách na Městském úřadě Orlová s účinností ke dni 1. 9. 2016. Toto rozhodnutí bylo přijato na základě návrhu tajemníka úřadu. Impulzem pro realizaci těchto změn byly výsledky Procesního auditu Městského úřadu Orlová ze dne 9. 9. 2015 zpracovaného společností Equica, na jehož základě byla provedena analýza současného stavu „organizačního zajištění procesů a činností městského úřadu“ . 

Řízení „malých“ odborů a oddělení bylo neefektivní a vyvstala tak potřeba tyto odbory a oddělení s malým počtem řadových zaměstnanců zrušit. Dalším cílem těchto organizačních změn je sjednocení komunikační strategie města a zlepšení komunikace městského úřadu s veřejností a také zlepšení koordinace a synchronizace personálních procesů napříč městským úřadem. Důvodem změn bylo také dosáhnout centralizace výkonu podpůrných agend a uvolnění kapacit odborných útvarů městského úřadu na výkon agend v samostatné a přenesené působnosti. Smyslem bylo také zintenzivnění kontroly nakládání s veřejnými prostředky a to z pohledu hospodárnosti, účelnosti a efektivnosti.

Přijetím těchto změn bude z původních 203 pracovních míst, z čehož bylo 172 pracovních míst řadových zaměstnanců, 20 vedoucích oddělení a 11 vedoucích odborů, zřízeno 199 pracovních míst v městském úřadu a 2 pracovní místa mimo městský úřad v přímé řídící působnosti starosty města, z toho bude 8 vedoucích odborů a 19 vedoucích oddělení.  

 


Datum zveřejnění/aktualizace: 10.6.2016

Zpět na výpis