HLEDÁME VEDOUCÍ KANCELÁŘE STAROSTY

Vyhlašujeme výběrové řízení na obsazení pracovní pozice Vedoucí kanceláře starosty.

Pracovní náplň:

  • organizace, řízení a kontrola práce oddělení
  • zajišťování mediální prezentace města

Požadujeme:

  • min. vyšší odborné vzdělání
  • řidičský průkaz skupiny B
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • uživatelská znalost práce na PC
  • časová flexibilita, samostatnost

Výhodou:

  • zkušenosti s vedením menšího kolektivu zaměstnanců
  • praxe v oblasti vztahů organizace k veřejnosti
  • VŠ vzdělání v oblasti mediální komunikace nebo žurnalistiky

Přihlášky přijímáme do 10. srpna 2022. Jedná se o práci na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou). Nástup v průběhu měsíce srpna nebo dle dohody. Podrobnosti o této pozici najdete zde.


Datum zveřejnění/aktualizace: 27.7.2022

Zpět na výpis