HLEDÁME VEDOUCÍ KANCELÁŘE STAROSTY
Vyhlašujeme výběrové řízení na obsazení pracovní pozice Vedoucí kanceláře starosty.
Pracovní náplň:
- organizace, řízení a kontrola práce oddělení
- zajišťování mediální prezentace města
Požadujeme:
- min. vyšší odborné vzdělání
- řidičský průkaz skupiny B
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- uživatelská znalost práce na PC
- časová flexibilita, samostatnost
Výhodou:
- zkušenosti s vedením menšího kolektivu zaměstnanců
- praxe v oblasti vztahů organizace k veřejnosti
- VŠ vzdělání v oblasti mediální komunikace nebo žurnalistiky
Přihlášky přijímáme do 10. srpna 2022. Jedná se o práci na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou). Nástup v průběhu měsíce srpna nebo dle dohody. Podrobnosti o této pozici najdete zde.
Datum zveřejnění/aktualizace: 27.7.2022
menu