ÚŘAD FUNGUJE V OMEZENÉM REŽIMU

Vážení občané,

i přes pokračující nepříznivou epidemickou situaci nejsou úřední hodiny Městského úřadu Orlová kráceny a úředníci jsou vám k dispozici v pondělky a středy od 8 do 11:30 hodin a od 12:30 do 17 hodin.

Z důvodu opatření proti šíření onemocnění Covid-19 a v souladu s Usnesením vlády ČR ze dne 23. prosince 2020 č. 1379 o přijetí krizového opatření jsou pracovníci úřadu rozdělení do dvou skupin, které se na pracovišti střídají. Ve všech budovách úřadu je tudíž přítomen poloviční počet pracovníků, druhá skupina pracuje v režimu home office. Také proto se nám prozatím daří zajistit zpracování všech agend, i když jsou někteří kolegové nemocní, anebo v karanténě.

Z výše uvedených důvodů mohou někdy vznikat časové prodlevy při odbavování klientů. Toto se nejvíce projevuje v našich agendách vozidel a řidičských průkazů, kam z důvodu uzavření nebo omezení některých okolních úřadů dojíždějí i klienti z širokého okolí.

Rovněž prosíme o trpělivost při vyřizování elektronicky podaných požadavků, jejichž řešení je závislé na vstupu do interních systémů nebo systémů ministerstev a dále do spisů a archivů, ke kterým mají zaměstnanci přístup pouze na pracovišti.

Dělá nám starosti, když vidíme, že se před úřadem tvoří fronty, proto vás moc prosíme, abyste úřad navštěvovali jen v neodkladných případech. Velmi neradi bychom se spoléhali pouze na objednávkový systém, který by pravděpodobně ještě více omezil počet odbavených klientů, třebaže by zamezil tvoření front.

Děkujeme za pochopení.


Datum zveřejnění/aktualizace: 12.1.2021

Zpět na výpis