Při výpadku proudu podá rychlé informace web www.bezstavy.cz

Pro snadnější a rychlejší komunikaci s odběrateli elektřiny v případě poruch a odstávek spustila ČEZ Distribuce interaktivní webovou stránku. Jednoduchým zadáním adresy si odběratelé mohou v případě poruchy zjistit předpokládaný čas obnovení dodávek elektřiny. Služby nového webu www.bezstavy.cz, dostupného z mobilních telefonů, počítačů i tabletů, jsou zcela zdarma.

 

Vichřice Kyrill, Herwart, Fabienne i nedávný sněhový Benjamin a Florenz svými následky pro distribuční síť ukázaly, jak je nutná a důležitá informovanost obyvatel o výpadku proudu, aktuálním stavu odstraňování poruch i předpokládaném čase obnovení dodávek elektřiny.

 

Rychlé informace pro odběratele i odlehčení distribuční linky

I když společnost ČEZ Distribuce jako provozovatel distribuční soustavy dělá vše pro zajištění bezpečných a spolehlivých dodávek elektřiny, v důsledku extrémního počasí nejde mimořádným stavům zabránit. Stejně tak nemůže bezplatná poruchová linka 800 850 860 při kalamitních stavech ihned odbavit všechny telefonické hovory. Zásadním krokem ke zlepšení informovanosti klientů ČEZ Distribuce je nová webová stránka www.bezstavy.cz, kde mohou lidé zjistit předpokládaný čas obnovení dodávek elektřiny, případně nahlásit nové poruchy.

 

„V dnešní době považují naši zákazníci nepřetržitou dodávku elektřiny za samozřejmost, v případě výpadku pak ale o to více a naléhavěji požadují relevantní informace o nápravě daného stavu. Na webu Bez šťávy jsme proto intenzivně pracovali několik měsíců a následně ho řádně testovali, abychom měli jistotu, že splní svůj účel. A tím je plně efektivní informační servis pro klienty ČEZ Distribuce při přerušení dodávek elektřiny a věřím, že následně pak i posílení pozitivní zákaznické zkušenosti,“ uvádí generální ředitel společnosti ČEZ Distribuce Martin Zmelík.

 



Datum zveřejnění/aktualizace: 2.2.2019

Zpět na výpis